środa, 20 lutego 2013

Adapter 185 - 205 [mm]


Oryginalny tekst z 2006 roku:

A oto mój piękny adapter wyrobiony przeze mnie własnoręcznie. Przeskakuje on z tarczy 185 na 203 w hamulcu HOPE C2. Kroiłem go od 9:00 rao aż do 17:00!!!ale się udało i pasuej wyśmienicie!!! Mam nadzieję, że podziała troszkę:)


Mój pierwszy hamulec tarczowy - oczywiście używany - oryginalnie na tarcze 185 [mm]. Po licznych, nieudanych próbach znalezienia oryginalnego i na kieszeń przeciętnego studenta, adaptera umożliwiającego założenie tarczy 205 [mm], wziołem sprawy w swoje ręcę.
Studia techniczne do czegoś zobowiązują pomyślałem i po całym dniu ręcznego skrawania metalu poddałem testom mój pierwszy własnoręcznie zrobiony sprzęt.


Miałem trochę obaw, czy faktycznie wytrzyma wszystkie naprężenia jakie powinien przenieść.
Jedyną wadą jest jego mała sztywność boczna, ze względu na mały przekrój poprzeczny.
Dzisiaj, mam już trzecie z rzędu hamulce tarczowe z oryginalnymi adapterami, ale ten piewszy dumnie czeka na swoją reaktywację.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz